Animalele hi5


In speranta ca voi gasi raspunsul la intrebarea "Ce am ajuns noi, tinerii, in ziua de astazi?" , m-am gandit sa scriu aceast articol, daca il pot numi asa. Sunt primele mele randuri pe acest blog, si le scriu acum la ora patru , in toiul noptii, cand mai toti dorm.
Zilnic ma uit in jurul meu, si gasesc oameni obsedati de mess, hi5, myspace, etc. Sunt oameni de varsta mea ,adolescenti, care ajung sa isi petreaca jumatate din zi postand fotografii noi (ideal e sa ai cam 200-300-400-500 de poze pe profil, altfel nu esti la moda), dand commenturi si socializand pe mess. Nestiind cum sa denumesc aceste specimene permanent conectate internet (de pe laptop sau unul din cele trei telefoane mobile, asta cand nu sunt acasa), m-am gandit sa le spun simplu animale hi5. E trendy sa fi asa.
Observandu-le comportamentul bizar , am sesizat ca daca nu au cel putin 2 admiratori virtuali pe zi, care sa ii asigure ca arata bine, sunt buni, incredibil de sexy, atragtori si minunati se ofilesc brusc. Le piere cheful de viata, si uita cine sunt. De suparare, mai fac o duzina de poze in baie, cu telefonul, pe covor, in fata oglinzii cu ochelarii de soare bine pusi pe nas si boticul incordat, in pat, in lenjerie intima, pe closet, pe unde se nimereste, doar-doar ii observa si pe ei cineva.. Le posteaza pe net si le revine subit la starea de fericire.
Fiind o specie nou aparuta in regnul animal, acestia nu stiu sa scrie corect , sa citeasca , sa mearga la teatru, sa se exprime corect, sa se imbrace frumos (simtul estetic lipsind cu desavarsire la majoritatea).
Eu una sunt o persoana anormala, pentru ca intru in librarii si cumpar carti, in loc sa intru in magazine si sa imi cumpar haine cu sclipici sau animal print pentru "diseara in club", nu bag in mine pastile cu efect efervescent, pentru ca in unele seri ocup un scaun in sala de teatru, nu intru pe mess dupa telefonul mobil, nu am hi5 (si ma lovesc mereu de intrebarea "Cum, nu-ai hi5?") si dau banii pe "reviste scumpe" Elle, Vogue, etc. Pentru ca imi combin hainele intr-un mod aparte, port bijuterii vechi si esarfe in mijlocul verii, imi pictez hainele, ma uit la alte filme decat comediile clasice cu adolescenti americani obsedati sexual, si nu ascult pussycat dolls, 50 cent, si tot ce mai e nou in pop chart. Sunt altfel. Tu, esti altfel?
To be continued...

2 comentarii:

leo spunea...

frumos..imi place...bafta in continuare:D fostu tau coleg ...:D leo ..sau pana mea...popescu cum ma sti tu :))

Mihai spunea...

Chiar imi place cum ai inceput blogul! Scris ok, sincer, fara fitze! Stil direct si foarte atragator, cred ca o sa ai multi comentatori, intr-un timp record. Si eu ma gandesc des la generatia Hi5 (ce bine le zici, "animale hi5". Uite, eu as fi mai ingaduitor, le-as zice de ex. "animalutze hi5", hehehe!), pt. ca tot sper ca generatia asta va aduce ceva cu adevarat nou.